۹۹ ژست عکاسی دخترانه در طبیعت

برای ثبت عکس‌های پرتره خاص، باید ژست‌های متفاوتی ببینید.

ژست عکاسی دخترانه

اگر به دنبال ایده برای ژست عکاسی دخترانه در طبیعت هستید، ما بیش از 99 ایده جذاب و متفاوت را برای شمایی که دنبال تنوع در ژست‌هایتان هستید، آماده کرده‌ایم که در ادامه مشاهده می‌کنید. اگر دنبال مکانی خاص اعم از عکاسی در رودخانه، مزرعه، جنگل، کوه، دریا، جاده و… هستید، برای جستجوی سریع‌تر از فهرست مطالب کمک بگیرید.

برای مشاهده بهتر و دانلود هر عکس، روی آن کلیک کنید

فهرست مطالب

از تنوع ژست‌ها الهام بگیرید زیرا شما می‌توانید از یک ژست در هر مکانی استفاده کنید.

ژست عکاسی دخترانه در مزرعه

همواره مزارع بلال، گندم، گل، آفتابگردان، برنج و چای لوکیشن خوبی برای عکاسی هستند. در این مزارع سعی کنید رنگ لباس‌تان با گیاهان متفاوت باشد تا عکس‌تان بهتر شود. همچنین می‌توانید از اکسسوری‌های متفاوت مثل کلاه، سبد، عینک و… استفاده کنید. بهترین زمان برای عکاسی، زمان‌هایی است که خورشید نور ملایم داشته باشد نظیر طلوع و غروب آفتاب و یا صبح‌ها.

ژست عکاسی دخترانه در مزرعه بلال

ژست عکاسی دخترانه در مزرعه گندم

ژست عکاسی دخترانه در مزرعه گل

ژست عکاسی دخترانه در مزرعه برنج

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش انواع ژست‌های حرفه‌ای در عکاسی

ژست عکاسی دخترانه در جنگل

عکاسی در مراتع و جنگل‌ها نیز بسیار در بین عکاسان پرتره رواج دارد. جنگل‌ها هم در بهار و تابستان با رنگ زیبای سبزشان، هم در پاییز با رنگ‌های زرد و نارنجی و هم در زمستان با رنگ سفید و مشکی زیبایی فوق‌العاده‌ای در عکس ایجاد می‌کنند.

ژست عکاسی دخترانه در جنگل فصل پاییز

ژست عکاسی دخترانه در دشت

ژست عکاسی دخترانه در دریا

دریا، دریاچه و یا رودخانه نیز جزو بهترین مکان‌ها برای عکاسی هستند. می‌توانید از امکانات موجود در دریا شامل قایق‌ها و کشتی‌ها، سواحل و ماسه‌های شنی، ماهیگیری و… استفاده کنید.

ژست عکاسی دخترانه در ساحل دریا

ژست عکاسی دخترانه در جاده

ژست عکاسی دخترانه در کوه

ژست عکاسی دخترانه با بک‌گراند آسمان

خلاصه کلام

عکاسی در طبیعت از پرطرفدارترین سبک‌ها در عکاسی است. ما در این مطلب به معرفی بیش از 99 ژست عکاسی دخترانه در طبیعت پرداختیم. همچنین در ادامه به معرفی ژست‌های مختلف در لوکیشن‌های دیگر می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

حتما نظر، پیشنهاد و سوالات‌تان را در قسمت نظرات از ما بپرسید و این مقاله را برای دوستانتون ارسال کنید و مقاله را هم لایک کنید.
خوش‌عکس باشید😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *